середа, 2 грудня 2015 р.

What's the Matter?

Під час вивчення теми "Медицина" у 7 класі чимало уваги приділяється розвитку діалогічного мовлення. Тут і діалоги між друзями з метою дізнатись про почуття один одного, і бесіди на прийомі у лікаря, і діалог між вчителем й учнем про відсутність на уроках через хворобу та багато інших.
Мій улюблений підхід до навчання гарно характеризує цитата Б. Франкліна "Розповідай мені, і я забуду. Навчай мене і, можливо, я запам'ятаю. Залучай мене і я навчусь", яка й стала моїм педагогічним кредоМої учні краще запам'ятовують матеріал, якщо вони безпосередньо "проживають" його. Тому я вирішила, що трішки театру на уроках не завадить :)
Під час вивчення теми за підручником А. Несвіт "We Learn English" в якості моделі для діалогу була використана вправа 5 (ст. 61):


- Good morning!
- Good morning! What can I do for you?
- I have a terrible headache
- How long have you had it?
- For about two hours
- Try this medicine and visit me in three days
- Thank you, doctor


Діти складали діалоги за аналогією. Звичайна ефективна вправа для розвитку діалогічного мовлення стає набагато цікавішою, якщо на "лікаря" вдягнути справжній халат та змайструвати йому лікарську шапочку, а пацієнту накласти пов'язку на коліно, голову або лікоть :) Урок одразу переноситься у справжню лікарню, а діти з задоволенням приміряють на себе незвичні ролі. Проводьте уроки цікаво, надихайтесь та любіть те, що ви робите!



Незвичних, цікавих та результативних уроків!

Немає коментарів:

Дописати коментар