English Week 2015

План проведення тижня англійської мови 

1. Відкриття тижня англійської мови. Конкурс малюнків "Англійська потрібна мені для ..." 
2. Конкурс на найкраще прочитання віршів та скоромовок англійською мовою
3. Граматична вікторина The Best English Learner (для учнів 5-8 класів)
4. Свято The ABC Party (для учнів 1-4 класів)
5. Закриття тижня англійської мови. Робота у музичній та відео-лабораторіях. Колективне виготовлення стінгазети "We love learning English" 



Конкурс на найкраще прочитання віршів та скоромовок англійською мовою
Мета:
        удосконалювати вміння виразного читання;
        закріпити знання учнів виразного читання поетичних творів під час проведення конкурсу на кращого декламатора поезії;
        розвивати усне мовлення школярів, пам’ять, навички виразного читання поетичних творів;
        поглибити знання школярів про літературу країни, мова якої вивчається; збагачувати словниковий запас;
        сприяти розвитку декламаторських здібностей;
        виховувати в учнів етичні та естетичні смаки.
Хід заходу:
Вступне слово вчителя.
Hello everyone! How are you today? Hows your mood?
З цього дня в нас в школі розпочався тиждень англійської мови. Протягом цих днів ми зануримося у цікавий, хоча часом і дуже складний світ іноземної мови - мови Шекспіра та королів, мови сучасної музики та Інтернету - англійської мови.
Сьогодні на заході ми вирушимо у подорож під назвою «Світ виразного поетичного слова». Ми зустрінемося з новими римівками і віршами, ознайомимось з поетичним словом англійської мови і найголовніше, перевіримо ваші здібності як декламаторів віршів та знавців англійської мови.
Вчитель: Чи пам*ятаєте ви вірші, римівки чи пісні англійською мовою? Що очікуєте від сьогоднішнього конкурсу? Чи впевнені у своїх здібностях?
Поезія примушує нас жити напруженим емоційним життям і прагне навчити сприймати дійсність через поетичне слово. А як саме потрібно прочитати твір, щоб донести до слухача його емоції? Сьогодні ми цим з вами і займемось. Кожен матиме змогу взяти участь у конкурсі та продемонструвати свої здібності.
То ж, переходимо безпосередньо до конкурсу. Він проходитиме у три
етапі:
1.     прочитання скоромовки
2.     прочитання римівок
3.     виразне прочитання віршів
На першому етапі всі учасники отримують скоромовку, яка не лише виявить ваші творчі здібності та здатність до виразного прочитання віршів, а й стане гарною розминкою перед наступними етапами.
Діти отримують скоромовку та мають 3 хвилини на її опрацювання. Потім усі по черзі її декламують, а журі оцінюють їх виступи від 1 до 5 балів.
I wish to wish the wish you wish to wish, but if you wish the wish the

witch wishes, I won't wish the wish you wish to wish



На другому етапі учасники конкурсу отримують невеликий легкий вірш. На цьому етапі визначається трійка переможців серед учнів молодших класів. Декламація оцінюється від 1 до 5 балів. Учні старших класів переходять до вирішального третього етапу
Please, tell me
What is green?
Grass is green,
So long and clean.
What is red?
Asks little Fred.
The ball is red,
Says his brother Ted.
What is grey?
Can you say?
Yes, I can.
The mouse is grey.
What is white?
I want to know.
Milk is white.
And so is snow.
На третьому етапі учні середньої та старшої школи декламують автентичний вірш англійською мовою. Журі оцінює учнів від 1 до 5 балів.
The River :
River, river, little river!
Bright you sparkle on your way;
Over the yellow pebbles dancing,
Through the flowers and foliage glancing,
Like a child at play.
River, river! swelling river!
On you rush through rough and smooth;
Louder, faster, brawling, leaping,
Over rocks, by rose-banks, sweeping
River, river! brimming river!
Broad and deep, and still as time;
Seeming still, yet still in motion,
Tending onward to the ocean,
Just like mortal prime.
River, river! headlong river!
Down you dash into the sea, _
Sea that line hath never sounded,
Sea that sail hath never rounded,
Like eternity.
Усі учасники конкурсу отримують дипломи про участь у конкурсі, а переможці сертифікати та призи.
Вчитель; Сьогодні ми з вами поринули у чудовий яскравий світ англійської поезії та прекрасно себе проявили. Тільки у нас в школі є такі талановиті і яскраві учні. Які у вас лишились враження від конкурсу? May all your dreams come true and don’t forget to work for them! Have a nice day!


Граматична вікторина

“THE BEST ENGLISH LEARNER”

Objectives:
>      вдосконалити навчисок письма, читання, говоріння і аудіювання;
>       перевірити знання учнів з граматики англійської мови;
>      повторити лексичні одиниці тем Food”, “Great Britain”, “Ukraine”;
>        навчити дітей працювати в групах;
>      розвивати учнівські навички логічного та творчого мислення та уяву;
>        розвивати подальше бажання вивчати англійську мову. Visual Aids: cards with tasks, pictures, slides.
PROCEDURE
I.      Preliminaries
1.     Greeting and Aim
T: Good morning, dear pupils! I’m very glad to see you today. How are you?
As you know this week is the week of English language in our school. And I hope
that you are fine and ready for our next competition between two teams of the 5 from the baloon. Each team will have 1 point for every correct item, (один бал за кожне слово)

So let’s introduce our teams to the jury and the quests. The title of the first team is
_________________ and the captain is______________ . The second team is called
_________________ . And they have chosen the captain_________________
So I wish you good luck and success. Be very attentive and don’t be afraid, everything will be all right.
2.      Warming up
Now, look at the blackboard. There is a sentence here. But all the words in it are written together. Try to divide these words and read this sentence.
Howmanylanguagesyouknowsomanytimesyouareaman.
So, this is the motto of our lesson.
ROUND I
T: Let’s start our competition. The first round is very easy and very difficult at the same time, because you must complete the proverbs! You will answer one by one. If one of the teams is wrong the second team will have a chance to answer. You have 1 point for every correct proverb (один бал за одну правильну відповідь)
1. He laughs best...
2.  East or west...
3.  Better late ..
4.  First think ...
5.  A friend in need_
6.  There is no place ...
7.  An apple a day ...
8.  Everything is good ...

a)  then speak
b)   is a friend indeed
c)   like home
d)  keeps the doctor away
e)   in its season
f)   who laughs last
g)   home is best
h)  than never

Т: ROUND II. Thank you, your answers were perfect. And now we’ll pass to the second round. Here are some sentences. All of them have grammar mistakes which are underlined. Your task is to correct them. For every corrected mistake you will get 1 point, (один бал за одну правильну відповідь)
Sentences:
1.     We see a football match last night.
2.      The giraffe is more taller than the elephant.
3.      Betty is the most prettiest girl in her form.
4.      There ]s apples in the basket
5.      We am here.
6.      There are butter in the fridge
7.      My hands is clean.
8.      May I have a apple, please?
Keys: 1 saw, 2 no “more”, 3 no “most”, 4 are, 5. are, 6 is, 7 are, 8 an 

T: ROUND III. Now, the task for the captains. So, be attentive 1 have two balloons with the tasks. You have to write as many words as you can on the topic

Т: ROUND IV. Your next round is: you have to answer the questions in turn. For every correct answer you’ll getl point, (один бал за одну правильну відповідь)
1.     The opposite of cold is ...
2.      The opposite of bad is...
3.      What is the last month of the year?
4.      What month comes before March?
5.      How many minutes are there in an hour?
6.      How many hours are there in a day?
7.      What is the past form of “come”, “speak”?
8.      What is the past form of “go”, “make”?

T: ROUND V. You know we solve a lot of crosswords and word searches so the next task will not be hard for you. You have to solve the crossword on the topic “Food” (5 балів за правильно вирішений кросворд)
T: ROUND VI. Now you have to answer some questions about Great Britain and Ukraine. For each of the correct answer 1 point will be given (1 бал за одну правильну відповідь)
1. What is the capital of Great Britain?
2. Name parts of Great Britain
3.  Name the colors of the flag Union Jack 
4. Name some big English cities
5. What is the capital of Ukraine?
6. Where is Ukraine situated?
7. What seas is Ukraine washed by?
8. What mountains are there in Ukraine?
T: ROUND VII. Now, look at these pictures and try to guess the places of interest of London. For every correct answer you’ll also get 1 point. (Big Ben, Tower Bridge, Tower of London, The House of Parliament, Buckingham Palace, Westminster Abbey, Piccadilly Circus, London Eye, Trafalgar Square, Sherlock Holmes Museum)









T: - Now we have finished all the tasks and its time to announce the winner.
According to the scores we can congratulate the team___________ form with
the victory and present them with presents as the best English learners”. The other team also gets presents as good English learners. Thank you so much for the participation! You are great!



Свято для молодших класів
«The ABC Party»

Мета:
*      активізувати вживання букв англійського алфавіту' та засвоєної раніше лексики
*    закріпити вивчений матеріал
*       розвивати навички фонематичного слуху, увагу, мислення.
*       виховувати інтерес до іноземної мови та поважне ставлення один до одного. Обладнання: картки із буквами, завдання для конкурсів, аудіо записи, cd-
програвач, таблиці, плакати
Хід заходу
Вчитель: Good morning, boys and girls! Good morning dear guests! We are glad to see you at our "ABC Party".
Good-moming, good-morning,
Good-morning to you.
Good-moming, good-moming,
We are glad to see you.
Вчитель: Добридень, дівчата та хлоп’ята! Today we'll speak about English, play
many interesting games, sing songs and remember what we have learned at our lessons. Do you know English well? Чи готові ви перевірити свої знання?
В різних країнах розмовляють на різних мовах. У світі існує декілька тисяч мов. І всі вони для нас іноземні. Ось ви діти , які іноземні мови знаєте? Як ви гадаєте, а навіщо нам знати іноземну мову?
Ми з вами почали ще з першого класу вивчення однієї з мелодичних та
найпоширеніх мов - англійської. Сьогодні ми з вами візьмемо участь у святі цієї мови з цікавими іграми, конкурсами та звичайно ж призами!
Давайте для початку з вами згадаємо англійській алфавіт та проспіваємо його. Вчитель Сьогодні ми з вами проведемо гру-змагання між командами початкових класів. Давайте ми з вами розділимось на дві команди. Перша команда має назву
___________ і їх капітан______________ . Друга команда називається                          , а
капітаном вони обрали_____________ .
Раунд 1:
Для початку- ми з вами answer some questions. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.
1.     Скільки всього букв в англійському алфавіті? (26)
2.      Чи читається буква в англійській мові однаково у всіх словах?
3.      Порахуйте голосні
4.      Порахуйте приголосні
5.      Як може читатись буква с?
6.      Чи читається буква е в кінці слова?
Раунд 2:
Зараз кожна з команд отримає набір літер алфавіту англійської мови. Але біда в тому, что всі вони втратили свою чергу і забули, після кого вони йдуть. Нагадайте їм їхнє місце, та розкладіть букви у правильному алфавітному порядку. Кожна команда отримає 5 балів за правильно виконане завдання.
Раунд 3:
Зараз ми з вами поїдемо до королівства чарівного слова, де живе одна зміючка, яка охороняє ворота до цього королівства. Щоб отримати корону і стати представником цього королівства, вам потрібно розшифрувати довге слово, яким вас хоче об хитрити зміючка. За правильно виконане завдання команда отримує З бали та ключ до королівства.


Фізкультхвилинка
Діти співають пісню If you happy and you know it clap your handsта виконують відповідні рухи.
Раунд 4. У цьому раунді кожен з вас зможе відчути себе поетом. Нам потрібно дібрати до риму та закінчити речення. Ми з вами пригадаємо слова, які ми вже вивчили. За кожну правильну риму команда отримує 1 бал.
      У Василя живе бульдог, а собака буде dog.
      У ставку, де є місток пливе зелена жаба frog.
      Хто з’їв вчорашній мій омлет? Це нахаба сірий cat.
      Рудий хвіст стирчить із box це лисиця певно - fox.
      Сірий друг живе у house звуть його звичайно mouse.
      Люблю грати я в футбол. Б’ю ногою м’ячик ball
Раунд 5
Складіть пазли та зачитайте слово, яке приховано посередині картинки. За правильно віднайдене слово команда отримує 3 бали + 1 бал тому, хто першим складе картинку (картинки і слова можна обирати будь-які)

Раунд 6
Переклади словосполучення
моя лялька, чорний пес, зелений м’яч, синій олівець, червона ручка, білий кіт, моя
мама, велике яблуко
Раунд 7
Кіт в мішку
У цій торбинці знаходяться завдання для останнього конкурсу. Як ви думаєте,
чому у нього саме така назва?
Ви не будете бачити своє завдання, тому покладайтесь на удачу і виконуйте
завдання. Кожен учасник за правильно виконане завдання може принести команді 1 бал.
        порахуй від 1 до 10
        порахуй від 10 до1
       назви 5 тварин
        назви членів своєї родини
        розкажи алфавіт
        перелічи кольори
        розкажи, що ти носиш у портфелі
        назви тваринок, яких ти знаєш
Підведення підсумків заходу та оголошення переможців. Нагородження команд грамотами та призами



Немає коментарів:

Дописати коментар